shortandtall.blogg.se

Bangkok

Publicerad 2013-02-05 05:20:20 i


Som en äkta backpacker sitter jag med iPhone och bloggar från starbucks i Bangkok.. Vi har haft en ganska ruff night på nattbussen från Donsak. Jag fick sitta bredvid en liten thailändare och försökte verkligen va försiktig när jag skulle flytta mig men jag råka hela tiden på något vis peta, inte nudda eller knuffa, utan peta på honom så även fast jag satt obekvämt kunde man helt klart tyda att han kände sig mer obekväm.. Denise hade de inte lättare som fick grov värk i magen. Svett och nästan tårar och jag fick väcka dom som såg ut att kunna engelska för att fråga om painkillers. Med knappt ett par timmars sömn sitter vi nu och väntar på att få checka in på D & D, och jag bara längtar efter att få hoppa i takpoolen! fast nu när vi kommit till storstaden inser jag att jag redan saknar havet och stränderna. Men vi avslutade på bästa sätt och hyrde en jet-ski som jag vart sugen på sen jag första gången jag såg en. De va en riktig adrenalin kick, duvet när man skrattar sådär hysteriskt och är hur glad som helst att ingen annan är i närheten och ser en.. Vi ramla, eller snarare flög av den en gång, men vi tycker de bara va ett bevis på att vi körde all-in. Justdeja, halfmoon-party va stort, massa folk mitt i djungeln, men musiken sög. Försökte få DJn att byta. Så gick lugnt och stadigt mot de enorma båset upp på berget och stod faktiskt tillslut bakom DJen, men vakten hann före. De va då jag insåg hur maktlös jag var. De va inte lilla lipz jag va på ju och jag tror att jag kan få de här gigantiska stället att spela sweet nothing bara för mig? De va en syn i alla fall och förfesten va bra. Nu ska vi käka pad thai !!!! / Tall

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2013-02-06 08:43:43

Tänk... nu har det snart gått en hel månad. Ni är välkomna hem till ett vitt Sverige och minusgrader! Pöss på er

Postat av: Alicia

Publicerad 2013-02-06 11:10:01

Haha, gillar slutet!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela