shortandtall.blogg.se

over and done

Publicerad 2013-02-10 12:37:56 i Allmänt,

Hej Denise!
Vill bara tacka dig för att du gjort den här resan så sjukt innehållsrik och värd! Att leva så intensivt med en människa såpass länge kan vara en börda, men du har (nästan) bara vart a pleasure! Jag är inte din man och tycker inte att de är så jävla vackert att sitta och kolla på dig när du sover och jag delar inte fascinationen av Thailändare och asiater som du gör, men jag älskar att du är precis lika barnslig som jag är och att du älskar att driva med dig själv och andra. En äkta vän är en sån man kan sitta tyst med utan att de känns awkward och någon man kan va riktigt elak mot utan att den andra blir förstörd. Du är en sån.
Nu hoppas jag inte vi fastnar i våra små orter allt för länge och att vi snart kan dela ett nytt äventyr någon annanstans i världen. Hang in there. De här va bara början. Great things is about to happen.
 
I <3 U M8
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela