shortandtall.blogg.se

På väg hem

Publicerad 2013-02-08 02:41:25 i

Sista måltiden... De känns jättekonstigt att resan som vi planerat och kämpat för sen efter London är över. Vi prata förut om att de inte hade gjort något om vi missar flyget ikväll. Någonstans så hoppas vi nog båda på det innerst inne. Även om våran resa blev betydligt kortare än vi ville från början så har det hänt otroligt mycket på bara 30 dagar. Vi har träffat människor från hela världen, alla med egna mål i livet och det är nog det som jag är allra gladast att ta med mig hem, minnena av alla historier man fått lyssna på. Man lär sig att det finns människor där ute som gör konstigare saker än du, att våga lönar sig och framförallt lär man sig varför vissa ägnar sitt liv åt att resa. Bästa känslan i världen är att kämpa för något så länge och sen bara tänka tillbaka i efterhand och känna att det var så värt det och att man skulle göra om det, om och om igen.

Jag kunde inte tänkt mig en bättre reskamrat än Tessie, än mer omtänksam människa finns inte. För mig är hon komplett, så henne rekommenderar jag starkt!! All cred till henne som stått ut med mig i över en månad!

Klockan är just nu 22.30 här i Bangkok och vi ska börja röra oss mot flygplatsen. Det har varit över 40 grader här idag och ingen vind så nu börjar det äntligen svalna av lite. Tack till er som läst bloggen, hur tråkig och oregelbunden den än må ha varit. Thanks mates !!

Kram
D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela