shortandtall.blogg.se

dag 5

Publicerad 2013-01-15 14:29:40 i

Sitter och äter vårrullar och dricker cola på stranden as se speak, man känner av att solen tar på en. Idag har varit en underbar dag. Vi hade bokat en båtutflykt imorse som skulle ta oss runt ön, det lät så himla skönt att bara ligga på taket på båten, sola, bada och bara lyssna på musik. Korallreven runt ön är helt grymma och Tessie lyckades se en liten haj på avstånd. Vi stannade till en längre stund på Ko Ngan Yuan som var helt sjukt vackert, kändes inte ens verkligt. Vattnet var så turkost och klart och fiskarna bara samlades runt en, kändes som man bodde i ett akvarium. Nu har vi bytt hotell och bor i en mysig bungalow. Jag har bränt mig så illa i pannan och på axlarna, hur jag än rör mig så gör det pissont men det är väl så när man inte sett solen i London på ett år ;) kommer bilder från dagen om internet funkar, det är så segt.. Kram /D

Kommentarer

Postat av: Pia

Publicerad 2013-01-15 20:33:50

Vill bara säga det igen.........njut. Idag har vi fått minst 5cm snö. Pöss på er

Postat av: Maj-Lis Antonsson

Publicerad 2013-01-15 20:51:56

Vi vill oxå vara där....KRAAAAAAM

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela